Sık Sorulan Sorular

Genel

Belirli boyut ürün açıklamasına tabidir.

Evet, ekipmanın güç kaynağına bağlanması gerekiyor.

Batarya kamerasının 6-8 saat şarj edilmesi gerekiyor ve diğer ürünlerin her zaman güç kaynağına bağlı olması gerekiyor.

Tüm cihazlar için 7 günlük ücretsiz bulut depolama hizmeti sunuyoruz. Ekstra ücret yoktur.

Çalıştırmak için ambalaj kutusundaki kağıt talimatlarını kontrol edebilirsiniz.

Bir bilgisayar pazarındaysanız, dikkate alınması gereken bir dizi faktör vardır. Eviniz, ofisiniz ve hatta belki de home ofis kombinasyonunuz için mi kullanılacak? Öncelikle, dizüstü bilgisayar mı yoksa masaüstü bilgisayar mı alacağınıza karar vermeden önce yeni satın alımınız için bir bütçe belirlemeniz gerekecek.

Pek çok ofis, çok fazla taşınmak için tasarlanmadıkları için masaüstü bilgisayarları kullanır. Ek olarak, satın alınabilirlik, birinin dizüstü bilgisayar mı yoksa masaüstü bilgisayar mı satın alacağına karar vermesinde genellikle büyük bir rol oynar.

Kullanılmadan önce cihazın WiFi’ye bağlı olması gerekir.

Cihazın bilgisayara bağlı olması gerekmez. Cihaz, Mijia uygulaması aracılığıyla bağlanır.

Kurulum

Ekipmanın ağırlığı nispeten ağırdır. Yüzeye 3M yapıştırıcı sürülmesi önerilmez. Sabit kurulum için delik açmanız ve genişletme vidaları takmanız önerilir.

Kurulum yapmadan önce elektriği kesmeniz gerekmez.

Kurulum için ekstra bir araç gerekmez.

Başarısız Bağlantı

1. Bazı cihazlar 5GHz ağ bağlantısını desteklemez, mevcut ağ bağlantı türünün desteklenip desteklenmediğini belirlemek için lütfen ürün kılavuzuna bakın;
2. Lütfen Wi-Fi ağının bir parola seti olduğundan emin olun, Imilab ürünleri şifrelenmemiş ağlara bağlanmayı desteklemez;
3. Lütfen Wi-Fi ağının ikincil kimlik doğrulama gerektirmediğinden emin olun;
4. Lütfen APP’nin cep telefonu ayarlarında ağ bağlantısı iznini etkinleştirip etkinleştirmediğini kontrol edin.

1. Lütfen cep telefonunun ve cihazın aynı Wi-Fi ağına bağlı olduğunu kontrol edin;
2. Lütfen mevcut WiFi’nin İnternet’e normal şekilde erişebildiğini ve cihazın LAN bağlantısını desteklemediğini kontrol edin;
3. Lütfen cihaz durum ışığının normal şekilde yanıp söndüğünden emin olun. Durum ışığı her zaman yanıyorsa, lütfen cihazı sıfırlayın ve tekrar bağlayın;
4. Bağlama hatasına neden olan zayıf sinyalden kaçınmak için lütfen cihazı yönlendiriciye mümkün olduğunca yakın yerleştirin; 5. Bağlamak için lütfen cep telefonu etkin nokta ağını kullanın, bağlama başarılı olursa, sorunun yönlendiriciyle ilgili olduğunu kanıtlar, lütfen yönlendiriciyi sıfırlayın.

1. Lütfen kamerayı QR kodunun 5~10 cm yakınına yerleştirin, yeterli ışık olduğundan emin olun ve QR kodunu tekrar tarayın; 
2. Lütfen mevcut WiFi ağının İnternete normal şekilde bağlanabildiğinden emin olun.

Mevcut cihaz, mevcut bölgede kullanımı desteklemiyor, lütfen ürünü iade etmek için satıcıyla iletişime geçin.

Lütfen telefon ayarlarından geliştirici seçeneklerini kapatın.

Teknoloji

Ekipmanın çalışma sıcaklığı ürün tanımına göre – 10° ile 50° arasında olması uygundur.

Bir cihazı ilk kez bağladığınızda, hızlı bağlama için Bluetooth’u açmanız gerekir.

IMILAB ürünleri 720p, 1080p, 2K çözünürlükte donanıma sahiptir, özel ürün açıklaması satışa tabidir.

Evet, FFC tarafından onaylanmıştır.

Kullanım

Görüntülenebilir (öncül, cep telefonunun veri akışını açması gerektiğidir). Cihaz çevrimdışıysa görüntülenemez.

Hayır, bildirim almak için internet bağlantınız olması gerekmektedir.

Evet, kaydedebilirdiniz.

Evet, WiFi bağlantınız olması gerekmektedir.

İşlevsellik

Cihaz, gece görüş görüntüsünü görüntüleyebilen gece görüş işlevini destekler.

Kameranın bataryası normal kullanımda 10 alarm videosu ve gerçek zamanlı video görüntülemede 100 gün boyunca kullanılabilir. Diğer ürünlerin her zaman açık olması gerekir.

Imilab Home Uygulaması

Cihazları paylaşmak için iki hesabın bulunduğu bölgelerin aynı kıtada (Avrupa/Asya/Amerika’da aynı) olması gerekir.

Telefon ayarlarına girin, otomatik saat dilimi ayarını açın, uygulama’ya geri dönün ve tekrar deneyin.

My-About-Legal Information girin, Revoke Authorization’e tıklayın ve onaylandıktan sonra hesap iptal edilecektir.

Lütfen sipariş ekran görüntüsü, bölge ve Imilab ID ile birlikte [email protected] ile iletişime geçin.

1. Lütfen kamera ayarlarında temizlik ve ilgili ayarların etkinleştirilip etkinleştirilmediğini kontrol edin; 
2. Bulut depolama videosu yalnızca ekran değişiklikleriyle ilgili videoları yükler (kamera insanların veya nesnelerin hareketini algıladığında kayda başlar); 
3. Bulut depolama videosunda ve izleme ortamında herhangi bir değişiklik olmadığında video kaydı yapılmayacaktır.

Hayır, bir bulut depolama paketi yalnızca bir kamerayı destekler. Her kameranın kendi bağımsız bulut depolama hizmeti vardır.

PC yazılımını indirmek için lütfen https://www.imilabglobal.com/pages/support-center adresini ziyaret edin.

Sınır yok, her ekran 9 cihaz sunabilir.

Giriş yapmak için imilab hesabını kullanmanız gerekir, mi home hesabı desteklenmez.